Marketing US wrestling 2020

Referencing domestic and global practices, this study provides information on what might be implemented as best practices to advance the product, place, price and promotion of wrestling in the USA. The authors utilized the model of integrated elite and mass sport development from past research which formed the foundation for a questionnaire and interview schedule for US wrestling coaches and administrators to generate a snapshot of perceptions of the current sport system and possibilities for its further development and marketing.
© Copyright 2020 Kaikki oikeudet pidätetään.

Aiheet: paini urheiluliitto kansallinen USA markkinointi organisaatio organisointi kehitys johto, hallinta sports management rahoitus taloudellisuus sponsorointi kilpailu huippu-urheilu valmentaja valmennus lapsi nuoriso koulu
Aihealueet: urheilun johto ja organisaatio järjestöt ja tapahtumat kamppailu-urheilu junioriurheilu koululiikunta urheiluhistoria ja urheilupolitiikka
Julkaistu: 2020
Sivuja: 142
Julkaisutyypit: elektroninen julkaisu
Kieli: englanti (kieli)
Taso: kehittynyt